Bikemaraton Drásal České spořitelny

DÁTUM : | 25.6.2016 | MIESTO : | Holešov |
---|
USPORIADATEĽ : | Petr Čech Sport, a.s. | STRÁNKY PRETEKOV : | kolopro.cz/zavody/detail/456 |
---|
Zde bude přehled vybraných závodníků. Aktuálně je výběr prázdný.
Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno..
Stažením souboru souhlasíte s uvedenými podmínkami použití.
Načítanie…
Poradie | Číslo | Meno | Nár. | Roč. | Klub | Čas | Strata | Lukov | # | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 91 |
![]() |
![]() |
1955 | AUTHOR MASTERS | 3:15:50.6 | 0:00:00.0 | 2:26:01.1 | 1 | |
2 | 419 |
![]() |
![]() |
1953 | cyklo Kněžice | 3:31:27.3 | 0:15:36.7 | 2:33:04.8 | 2 | |
3 | 52 |
![]() |
![]() |
1951 | AUTHOR masters/AUTHOR MASTERS | 3:33:20.1 | 0:17:29.5 | 2:36:05.8 | 3 | |
4 | 423 |
![]() |
![]() |
1953 | Sunny Bike Olomouc | 3:57:57.8 | 0:42:07.2 | 2:54:59.8 | 5 | |
5 | 98 |
![]() |
![]() |
1954 | Rajec Allivictus team | 3:57:59.6 | 0:42:09.0 | 2:46:28.8 | 4 | |
6 | 426 |
![]() |
![]() |
1953 | --- | 4:12:11.6 | 0:56:21.0 | 3:10:42.8 | 8 | |
7 | 245 |
![]() |
![]() |
1956 | BIKE TEAM Porsche Olomouc | 4:18:14.1 | 1:02:23.5 | 3:05:42.3 | 6 | |
8 | 629 |
![]() |
![]() |
1946 | LIGA 100 OLOMOUC | 4:18:58.3 | 1:03:07.7 | 3:10:21.5 | 7 | |
9 | 305 |
![]() |
![]() |
1952 | Bike Team Sazovice | 4:28:19.9 | 1:12:29.3 | 3:19:47.5 | 10 | |
10 | 620 |
![]() |
![]() |
1946 | Tufo TEAM | 4:30:00.4 | 1:14:09.8 | 3:18:30.0 | 9 | |
11 | 588 |
![]() |
![]() |
1955 | Lamberk | 5:04:43.1 | 1:48:52.5 | 3:44:14.0 | 11 | |
12 | 625 |
![]() |
![]() |
1953 | Vsetín | 5:05:27.4 | 1:49:36.8 | 3:44:56.7 | 12 | |
13 | 429 |
![]() |
![]() |
1955 | TEAM | 5:11:37.1 | 1:55:46.5 | 3:46:13.2 | 13 | |
14 | 464 |
![]() |
![]() |
1953 | SK JIŘÍ TEAM OSTRAVA | 5:27:50.9 | 2:12:00.3 | 3:54:55.0 | 14 | |
15 | 334 |
![]() |
![]() |
1952 | SKP Opava | 6:07:23.9 | 2:51:33.3 | 4:40:33.4 | 15 | |
16 | 378 |
![]() |
![]() |
1953 | EHV | 6:53:05.7 | 3:37:15.1 | 5:14:39.1 | 16 | |
17 | 359 |
![]() |
![]() |
1951 | SM-Kospol Holešov | 7:07:18.2 | 3:51:27.6 | 5:31:15.9 | 17 |